Digivahendite ja -turunduse kasutamine personali värbamisel.
Koolituse aeg: 9.12 - 15.12.2021.a.
9. - 10.12 ning 15.12.2021 kl 9 - 16
Maht: 26 tundi
Sihtrühm: Ettevõtete ja asutuste töötajad, kes ametialaselt viivad läbi personalitöö tegevusi ning tehniliselt korraldavad personalitööd ning kõik töötajad,
kes vajavad ametialaselt oskusi ja teadmisi digivahenditest ja –turundusest personali värbamisel.
Grupi suurus: 12 inimest
Õppe alustamise nõuded: Arvutioskus vähemalt algtasemel.
Koolituse lõpuks õppija:
teab personalitöö põhimõtteid ning olulisemaid õigusakte;
teab ja oskab kasutada personali värbamise erinevaid meetodeid ning korraldada vastavat tegevust organisatsioonis;
tunneb digivahendite kasutamise ja –turunduse võimalusi personali värbamisel;
oskab personali värbamiseks koostada ja turundada infot erinevates kanalites (sotsiaalmeedia, veebiplatvormid, töövahendusportaalid, mobiilsed rakendused).
Õppe sisu:
Auditoorne töö: 10 tundi
Personalitöö mõiste, eesmärgid, vajadus;
Personalitöö õiguslik, sotsiaalne, majanduslik, tehnoloogiline taust;
Personalitöö valdkonnad, tasemed ja korraldus organisatsioonis;
Tööõigus personali värbamisel;
Isikuandmete konfidentsiaalsus personalitöös, andmekaitse;
Personali planeerimine: tööjõuvajaduse hindamine, tööjõukulude kavandamine;
Personali värbamine ja valik;
Värbamisvajaduse hindamine;
Värbamisprotsessi kavandamine, värbamisallikate valik, töökuulutuse koostamine;
Kandidaatide hindamine – dokumentide analüüs, testimine, intervjueerimine;
Värbamisotsuse tegemine, sisseelamise toetamine;
Digivahendite kasutamine ja –turundus personali värbamisel;
Personali värbamiseks info koostamine, sisuturundus;
Digiturunduse kanalid – sotsiaalmeedia ja –võrgustikud (Facebook, LinkedIn, Twitter), töövahendusportaalid (CV-Online, CV Keskus, GoWorkaBit, MeetFrank jt), online- ja Chat - teenused (Skype, Messenger, Zoom, MS Teams jt).
Praktiline töö: 16 tundi
Personali värbamisega seotud õigusaktid, andmekaitse;
Värbamisprotsessi kavandamine, värbamisallikate valik, töökuulutuse koostamine;
Kandidaatide hindamine – dokumentide analüüs, testimine, intervjueerimine;
Kandidaatide hindamine;
Digivahendite kasutamine ja –turundus personali värbamisel;
Personali värbamiseks info (kuulutus, reklaam) koostamine, sisuturundus;
Digiturunduse kanalite kasutamine – sotsiaalmeedia ja –võrgustikud (Facebook, LinkedIn, Twitter), töövahendusportaalid (CV-Online, CV Keskus, GoWorkaBit, MeetFrank jt), online- ja Chat - teenused (Skype, Messenger, Zoom, MS Teams jt).
Koolitajad:
Mari Nõmm – koolitaja ja ettevõtja, haridustase: teadusmagister (MSc) psühholoogias Tartu Ülikool 1996; alates 2008 Arengupartner OÜ juhatuse liige, konsultant ja koolitaja;
Indrek Saar - kõrgharidus IT valdkonnas, kutsemagister, kutseõpetaja tase 7, Võrumaa Kutsehariduskeskuse juhtivõpetaja ja täiskasvanute koolitaja, omab EUCIP’i sertifikaati, kutsetunnistust ja ECDL koolitaja tunnistust.
Täpsem info ja registreerumine:
tel 5690 5389, 785 0817
e-post: terje.kruusalu@vkhk.ee